Toate covoarele sant fotografiate de fotografi profesionisti, in condiții neutre, cu scopul de a reda culorile covoarelor pe ecran, exact cum le-ati vedea si in realitate.
Toate covoarele disponibile in magazinul on-line CarpetU2 au fost verificate și au certificate de autenticitate emise de către experți evaluatori in materie de covoare.De aceea, firma noastra poate si ofera pentru fiecare covor in parte certificat de garanție care certifica urmatoarele:a) numele, b) originea, c) dimensiunile, d) numărul de noduri și e) materia prima din care este tesut covorul.
De asemenea, certificatul furnizează informații explicite cu privire la originea și tehnica de țesut a covoarelor,posibile defecte , precum și sfaturi pentru modul de curățare și îngrijire a covoarelor.
Puteți căuta un covor folosind una din cele trei modalitati de mai jos, sau o combinație a acestora:
In pagina fiecarui covor sub butonul Adauga in cos,exista opțiunea Adaugă la Favorite.Favoritele mele reprezinta o pagină de pe site, în care puteți stoca covoarele care vă plac sau vă intereseaza , atata timp cat doriți.In felul acesta, aveți posibilitatea ori de cate ori intrati pe site-ul nostru sa regasiti usor si repede covoarele care va intereseaza prin selectarea butonului "Favorite" aflat in partea dreapta de sus a paginii noastre.
In cazul in care deveniți membru al CarpetU2 puteti viziona lista de favorite de la orice calculator la care aveti acces.
Covoarele din lista dvs de favorite nu sant rezervate pentru dvs și ca atare,pot fi vandute în orice moment.
Selectați covorul care vă place și apoi faceți clic pe: "Adauga in cos" (covorul va ramane rezervat in cosul dvs. pentru urmatoarele 120' ).Pentru a continua cu comanda ,apasati in continuare pe butonul: "Inaintati catre plata". Pentru a finaliza comanda va trebui sa parcurgeti urmatoarele etape:
Atunci când un covor este vandut se mentioneaza cu litere roșii cuvantul "VANDUT" și ca atare nu puteți sa-l adăugati in coșul dvs.
Cuvântul "REZERVAT" indică faptul că un covor este cumpărat de către un client, dar plata nu a fost încă finalizată.In momentul in care va fi incheiata si plata, atunci, indicatia covorului va fi schimbata in "VANDUT".
Indicatia: "REZERVAT - Incercați din nou în câteva ore" apare langa covor atunci cand un utilizator al site-ului a adaugat produsul in cosul lui dar,nu a avansat nici cu comanda si nici cu cumpararea.Odata cu trecerea celor două ore, daca utilizatorul nu a finalizat comanda, atunci covorul este eliberat în mod automat.
Imediat dupa finalizarea comenzii de catre dvs.veti primi un mesaj automat de confirmare.
În cazul în care comanda dvs. a fost finalizata cu succes, dar nu ati primit nici un e-mail de confirmare , va rugam sa verificati fisierul de SPAM (corespondenta nedorita)sau sa verificati daca adresa de e-mail pe care ne-ati comunicat-o este corecta. În caz contrar, puteti contacta Departamentul Asistenta Clienti la numarul de telefon +302310481489 sau prin e-mail la info@carpetu2.com.
Pentru a anula o comandă, trebuie să ne trimiteți un e-mail imediat la info@carpetu2.com cu cererea dvs.in acest sens.In cazul în care comanda dvs. a fost procesată și expediata din depozitul nostru atunci nu mai există nici o posibilitate de a schimba sau anula comanda.
Desigur, ne puteti contacta prin telefon pentru a ne transmite o comanda.În acest caz, plata comenzii se va efectua prin transfer bancar sau numerar la livrare.Din motive de securitate nu se recomanda plata prin card de credit atunci cand transmiteti comanda telefonic.
Plata se poate face aplicand una din cele 3 metode de mai jos:
In conformitate cu legislatia Greaca,prețul mentionat al fiecărui produs contine cota de TVA.
Transportul in Romania si in celelalte tari Europene este gratuit.
Pentru expediere în tari din afara Europei va rugam sa ne contactati pentru a va informa cu privire la costurile de transport.
Durata transportului pentru livrari efectuate catre România și restul tarilor Europene este de 3 până la 6 zile lucrătoare.
In orice caz, după fiecare achiziție pe care veti face, vă vom contacta sa va informam cu exactitate in legatura cu timpul necesar pentru finalizarea comenzii.
Odata ce comanda dvs. a fost inaintata firmei de curierat va vom informa cu un e-mail precum ca marfa a fost expediata si in acelasi timp va vom comunica și numărul avizului de expediere (AWB Air Way Bill) pe baza caruia va puteti informa in orice clipa despre traseul parcurs,si veti cunoaste in acest fel si data exacta a livrarii. După ce ati primit de la noi prin e-mail datele firmei de curierat cu care a fost expediata comanda dvs., aveți posibilitatea, accesand unul din link-urile DHL, UPS, sa verificati on-line pas cu pas, traseul urmat de coletul dvs.
Firma de curierat va va contacta de 3 ori pentru a va livra comanda.In cazul in care veti lipsi de la domiciliu, firma de curierat va va contacta telefonic pentru a stabili o alta data a livrarii. De asemenea, în cazul în care nu sunteți disponibil la data stabilita pentru livrare puteti sa ne contactati, noi va vom da nr. de telefon al firmei de curierat si luati dvs legatura cu ei pentru a stabili o noua data sau, daca doriti, puteti merge dvs sa ridicati comanda de la cel mai apropiat punct de lucru al firmei de curierat.
Intotdeauna împachetăm covoarele noastre cu grijă și atenție specială pentru a evita deteriorarea în timpul transportului. Până în prezent, nu a existat nici o sesizare de deteriorare a covoarelor din partea clientilor.
Cu toate acestea, în cazul în care se semnaleaza prejudicii,deteriori ca urmare a transportului, va rugam sa ne anuntati imediat la +302310481489 sau prin e-mail la info@carpetu2.com.
Da, puteți returna în termen de 14 de zile de la data comenzii. În acest caz, veți fi suporta costurile de returnare.
În termen de 14 de zile de la data comenzii va rugam sa ne contactati la numarul de telefon +302310481489 sau prin fax la +30 2310 302 600, sau prin e-mail la info@carpetu2.com pentru a ne anunța că doriti să restituiti covorul . Impachetati covorul sau covoarele intr-un mod similar cu cel in care vi l-am trimis noi. Pentru expediere, va puteti adresa oricarei firme de transport doriti dvs .Bineinteles, daca doriti,va putem ajuta să vă organizati returul apeland la una din firmele de curierat cu care colaboram. Costurile în acest caz depind de greutatea covorului. Pentru un covor de dimensiuni medii costurile sant de aproximativ 60 euro.
După ce vom primi și verifica starea covorului,va vom returna 100% banii dvs în termen de 20 zile lucrătoare ,prin transfer bancar sau prin intermediul PayPal. În cazul restituirii covorului dintr-o tara din afara UE, veti suporta si eventualele cheltuieli vamale(acolo unde este cazul).
Intoarceti covorul pe dos si calcati-l cu picioarele pentru a îndepărta praful din profunzimea smocului(plusului). Un covor manual nu il batem cu batatorul pentru ca exista riscul de a rupe nodurile si bătătura sau chiar se poate rupe urzeala pe care sant legate nodurile . Apoi,il intoarceti pe fata, și il curatati cu aspiratorul. Nu frecați si nu apăsați tare pe smoc(plus). Întotdeauna aspirati in sensul in care sant firele smocului și nu împotriva.
Scoateti covorul pe balcon(terasa)il intoarceti pe dos si lasati sa-l bata soarele pentru 1 ora.In acest fel eliminati umiditatea si praful acumulate la baza smocului(plusului).Curățați covorul cu un aspirator după cum am menționat mai sus.
Utilizati o soluție de detergent pentru haine din lană sau șampon și apă călduță. Se amestecă bine soluția într-un lighean până la spumare. Cu un burete bine stors, inmuiat în această soluție, ștergeți covorul bucata cu bucata, intotdeauna in sensul firelor smocului. După acest proces, culorile isi recapata stralucirea lor naturala.
Covoarele manuale sant lucrate din fibre naturale și ca atare trebuie să respire si sa se aeriseasca.
Covoarele sunt invelite în direcția smocului(plusului) in materiale de bumbac sau canepa (exemplu:intr-un cearsaf) si sant depozitate intr-un spatiu uscat, fara umiditate.
Naftalina trebuie sa fie pusa in spatiul de depozitare si nu in interiorul covorului.