Orele de funcționare: Luni - Vineri 09.00 - 17:00 și Sambătă 10:00 - 15:00

  Magazin

Orders - Returns

Procesului de achiziție

După ce ați adăugat în coș produsele selectate și ați completat destinatia la care urmeaza sa fie livrate obiectele, făcând clic pe "Cumpara" comanda dumneavoastra va fi finalizata și trimisa la noi.În același timp, trebuie să primiti un e-mail(la adresa pe care ne-ati comunicat-o)care sa confirme comanda facuta de dvs.(în cazul în care nu găsiti acest e-mail,verificati dacă adresa pe care ne-ați furnizat-o în formularul de comandă este corectă sau dacă e-mail-ul nu a fost înregistrat la dosarul cu spam-uri).Procedura de livrare a produselor va începe cand:I)în cazul plății prin card de credit, doar cand este finalizata cu succes plata,II)în cazul plății prin virament bancar după ce vom primi dovada (SWIFT-ul) ordinului de plata,sau dupa ce banii intra in contul nostru.III)In cazul platii in numerar la livrare (COD -cash on delivery)imediat dupa inregistrarea corecta a comenzii și după confirmarea prin telefon a datelor dvs.

Important note: All the prices of the carpets listed on our website are calculated in Euro. The prices of the carpets in other currency are based on the daily exchange rate and for this reason there might be slight differences from day to day.

Anularea comenzii

Dacă doriți să anulați comanda dvs., trebuie să ne transmiteti direct prin e-mail la info@carpetu2.com o cerere de anulare.Daca comanda dvs. a fost procesată și inaintata firmei de transport , atunci comanda nu mai poate fi anulata.

În cazul în care covoarele se întorc deoarece ați refuzat să le primiți sau din cauza lipsei acestora, veți fi taxat cu suma de 50 de euro.

Returnarea mărfurilor

Firma noastra depune toate eforturile pentru a se asigura că toate caracteristicile produsului sant prezentate cu maximum de acuratete prin fotografiile și descrierile însoțitoare.De asemenea, toate produsele noastre sunt insotite de certificate de garantie a autenticitatii lor.Cu toate acestea,dacă totuși doriți -indiferent de motiv- sa returnati un produs achiziționat de la magazinul nostru on-line, aveți dreptul de a restitui obiectul in următoarele conditii:

  1. în termen de 14 de zile de la data comenzii ne contactati prin telefon la +302310481489 sau prin e-mail la info@carpetu2.com pentru a ne notifica dorinta dvs. și motivele pentru care returnati produsul.

  2. Impachetati covorul sau covoarele intr-un mod similar cu cel in care v-au fost livrate si-l predati pentru livrare unei firme de transport pe care o doriti dvs.avand in sarcina sa platiti dvs .costul returului.Desigur, dacă doriți, va putem ajuta să planificați returul apeland la una dintre firmele de transport cu care colaboram.Costurile în acest caz depind de greutatea covorului.In cazul returului provenit dintr-o tara care nu apartine U.E , va trebui sa suportati si cheltuielile vamale,in cazul in care sant percepute.

  3. Odată ce covorul returnat ajunge la noi , iar starea lui nu a fost deteriorata, va vom returna 100% banii dvs., prin orice modalitate ne veti sugera : (virament bancar, sau restituirea creditului / PayPal) în termen de 20 de zile.

  4. Valoarea noului covor la fiecare schimbare trebuie să fie egală sau mai mare decât cea a revenirii.

Livrarea cu intarziere a comenzii

Transportul și livrarea comenzii dvs. pot fi, eventual, intarziate urmare a conditiilor meteorologice extreme sau grevelor, precum și datorita oricarui alt caz de forță majoră.De asemenea, poate exista o întârziere în cazul în care avem nevoie să vă contactăm prin telefon sau e-mail si este imposibil sa luam legatura cu dvs (de exemplu, in cazul in care informațiile pe care ni le-ați furnizat nu sant valide sau nu sant completate în mod corect,corespunzător).